20100324

Back Again!

Var ett tag sedan jag postade något här. 2 - 3 veckor sedan tror jag. Detta är faktiskt för att jag gjort en liten tabbe när jag spred länken till nya mixtapet... Jag länkade endast till bloggen där länken fanns. Så för att inte göra folk som var sega med att besöka dessa länkar förvirrade, så bestämde jag mig för att vänta ett tag med nästa inlägg. Nu är jag dock tillbaka

Tro mig, du har inte missat någonting viktigt

Men för rättvisans skull, så uppdaterar jag er ändå

. Jag har kvalat in i Qweety's "hiphoptävling" och även skickat in bidraget till första ronden. Om ett par dagar kommer detta bidrag att publiceras här, men inte förens det bedömts i tävlingen

. Jag har börjat jobba på ÖB... Kul och inge mer med det

. Blev påkörd av en bil för ett par dagar sedan. Inget stort, bara en liten smäll. Cykeln gick inte ens sönder och inte jag heller för den delen. Så inget riktigt nämnvärt där heller.

Och det var nog allt tror jag...

Fortsätt att ladda ner nya mixtapet!!!

LÄNK TILL MIXTAPET!

1 kommentar: