20100303

Ny klippt och "anställd"

Ingen riktigt anställning, bara en praktikanställning, men ny "jobbet" är på Överskottsbolaget i Avesta. Börjar på Tisdag och kommer tvingas gå upp långt innan dagens ens borde börja. Bror pressar mig som fan om personalrabbat, men vet inte om jag kommer få en. Kan alltid hoppas.

Men hur mycket billigare kan ravioli för 7.50 egentligen bli?

Avlägsnat lite hår från min otroligt välbehårade skalle också(ja, välbehårade är ett ord). Morsan klippte bort det, så jag antar att det blir över till syster yster för att finputtsa det senare i veckan. Studion var död idag, det var mindre kul, men hoppas på att kunna recca hos Johnboy imorgon. Skulle behöva spela in min vers till Dominics låt. D IS BACK BABY!

Lokalbedövning är en dygd!

Ska avlägsna en och annan tand imorgon hos det store vite mannen(egentligen klär dom sig i blått, men vad bryr jag mig. Vitt låter bättre!). Tandläkare är ett märkligt yrke, men likväl hoppas jag att dom sköter sig denhär gången. Förra gången gick allt bra, förutom att dom lämnade saker kvar i munnen på mig. Och sådant gillar vi faktiskt inte!

Nu ska jag återgå till min träning, imorgon blir det ont i magen!

Farväl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar